sobota, 12 grudnia 2015

Świąteczne piosenki!

Tik-tak, tik-tak. Do Świąt został tydzień i parę dni, a ja już nie mogę się doczekać! Osobiście uwielbiam Boże Narodzenie - niezmiennie kojarzy mi się z latami 50-tymi, a to za sprawą...świątecznych piosenek! Pewnie wiele z was zetknęło się już z przebojami z tamtych lat - jeśli jednak nie mieliście okazji, oto moje ulubione utwory:

1. Have Yourself A Merry Little Christmas



2. White Christmas



3. I'm A Little Christmas Cracker



4. I Saw Mommy Kissing Santa Claus


5. Santa Claus Got Stuck Up In My Chimney



Piosenek jest oczywiście o wiele, wiele więcej - polecam wam odsłuchanie sobie na youtubie po prostu świątecznej retro kompilacji! :)

4 komentarze:

  1. Jak ostatnio wracałam z uczelni, czekając na tramwaj, na jarmarku bożonarodzeniowym obok puszczali właśnie świąteczną muzykę z tamtych lat. Jakoś w połączeniu z tym, że było już ciemno, wszędzie świeciły się lampki, "karoca" z reniferami.. to jakoś tak można było poczuć taki klimat... bożonarodzeniowośniadanioutiffanyegowski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bożonarodzeniowośniadanioutiffanyegowski <3 Od dzisiaj tego używam jako określenie atmosfery "starych świąt"! :D

      Usuń
  2. No i się zrobił nastrój *_* W tym roku jakoś mało świątecznie się czuję, to sobie jeszcze kilka razy przed Wigilią wrócę do tego posta i posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja słucham na okrągło :D Jakbym tego nie robiła to bym chyba popadła w przedświąteczną depresję "czemu jeszcze tyle nauki zanim będą Swięta" :P

      Usuń