wtorek, 25 sierpnia 2015

Sesja z kapeluszem!

Jakoś wczoraj siedziałam sobie bezczynnie na laptopie i marnowałam swoje życie (wakacje), kiedy mój znudzony wzrok zaczął przyglądać się mojemu otoczeniu. Pomijając powszechny bałagan i brud pokój wyglądał jak zawsze. Zobaczyłam jednak wielki, biały kapelusz i do mojej przytłumionej świadomości dotarł fakt, że kapelusz ten przecież idealnie nadaje się na sesję zdjęciową. No to wzięłam się w garść, wbiłam do pokoju siostry i wymusiłam na niej (żarcik!) obietnicę retro sesji na następny dzień. 

Sesję robiłyśmy w Parku Bednarskiego. Mam na sobie czarną koszulkę z dekoltem w łódkę, beżową spódnicę z taniej odzieży, pasek za 25 groszy i szpilki babci.






Trochę kocie okulary kupione nad morzem :)

 
Zdjęcia robiła Eleonora Amalia ;)

17 komentarzy:

  1. Och Daisy, jak cudownie <3 Uwielbiam połączenie czarnej bluzeczki z beżową spódnicą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tym komplecie :) Trochę z Saint Tropez mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wczoraj siedziałam sobie bezczynnie ..." Jakoś mam wrażenie, że ta letnia bezczynność zewsząd emanuje i proporcjonalnie do tego ile masz do zrobienia, tak bardzo ci się nie chce(a może to tylko moje doświadczenie, meh 3dni do Ojcowa).
    Sesja oczywiście cudna, 4 zdjęcie podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Haha ja już się poddałam, bo moje liche umiejętności krawieckie nie poradzą sobie z sukienką w jeden dzień, więc w tym roku na Ojców jadę ubrana dość beznadziejnie hmm :)

      Usuń
  4. Ale ładnie Ci w tym retro <3 I Eleonora robi boskie zdjęcia!
    A tak w ogóle, początek posta jest genialny: "Jakoś wczoraj siedziałam sobie bezczynnie na laptopie i marnowałam swoje życie" :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten początek jest boleśnie szczery :o Mogłabym być podręcznikowym przykładem jak najlepiej marnować wolny czas! :P

      Usuń
  5. Zmotywowałaś mnie :D też ruszę się i zrobię coś pożytecznego dla bloga :)
    świetne okulary, ja swoich szukam już od dawien dawna i żadne mi się nie podobają na tyle żeby je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jest świetnie! _Emnilda

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski kapelusz! Strasznie żałuję, że we wszystkich wielkich kapeluszach wyglądam jakby zaraz miała się udać na sabat, bo są takie stylowe (kapelusze, nie sabaty of kors) :D Zdjęcie pod drzewem ma klimat, który po prostu uwielbiam! Sto procent wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję ;) Ale może w małych kapeluszach jest Ci dobrze? :0

      Usuń